Lite "home makover"...


Denna vecka har jag och Sandra fixat lite hemma.
Först var vi och köpte ett nytt badrumsskåp som är lite större än det gamla så vi fick lite mer förvaring i badrummet.
Sen var jag och köpte min skorstensfria spis (som jag önskade mig presentkort till när jag fyllde år), för den hade kommit in på Bauhaus nu efter 2 lååånga veckors väntan. Så byggde jag ihop den och tände på.
MYSFAKTOR 10 av 10. Så jäkla snygg och härligt att ha en öppen eld hemma i vardagsrummet.
RIKTIGT NÖJD med den faktiskt :D Tack alla för bidraget till den (för den var ju inte gratis vill jag lova).
Ska lägga upp ett kort på den när den brinner oxå så ni får se hur fint det är, men har inget sådant kort just nu.

                               

Vi har ju monterat ner barbordet för att få plats med spisen, så Sandras akvarium var ju tvungen att byta plats. Så vi var och köpte en byrå som vi ställde i hörnet bakom soffan så får lilla "fishy" bo där nu istället.

                               

Lägger upp en bild på mitt svarta hår oxå efter förra veckan missfärgning ;) Så såhär ser jag ut för tillfället :P

                               

Kommentarer
Postat av: Robba

Miss u bro! Jävla bajs-julbord... kommer ju hem 6 varje dag nu typ å däckar i soffan så blir ju aldrig av att man ses nu...suuuuuuger :( men julbord me posten i helgen iaf... fan va kul det ska bli :D yeeeeeeah! tjyzz

2010-11-30 @ 17:40:57
Postat av: jenny

oh yeah !! du passa i detdär Tompan

2010-12-01 @ 20:21:53
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0