Jenny på besök...


Idag kom Jenny och hälsade på och käkade middag med mig och Sandra. Jag gjorde köttgryta. Hon var ledig idag så hon kom när jag hade kommit hem från jobbet. Hon hade med sig paket till mig, hon hade beställt det till min födelsedag men det hade inte hunnit komma så hon lämnade det idag istället. Jag fick flera par märkes kalsonger ;) sånt som alltid går åt.
Och Jenny är ju en riktig "märkesbög" så hon köpte ju såklart "riktiga grejer" :)
Vi kollade även på Lejonkungen för vi alla tre är riktiga disneynördar, och jag sjöng ju med i alla låtar somvanligt ;)

                            

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh tommö du känner mig alltför väl ;)

2010-11-07 @ 20:13:47
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0