Fullt upp denna vecka...


Denna vecka har varit händelserik.
Till att börja med så har jag fått börja köra själv på jobbet. Dock har det vart kaos för jag har haft så jäkla mycket paket. I torsdags så hade jag 97 stopp att köra till. Vilket är omöjligt om man är ny. Så jag hann ju såklart inte färdigt trots 2 timmars övertid. Fredagen var likadan, asmycket paket så vart övertid då med.

I onsdags skulle jag och Sandra åka till ikea. När jag ska starta bilen så är den helt död. Batteriet är slut :( Så var ju bara ge upp det. Så vi lånade Sandras mammas bil på torsdagen för att kunna åka och köpa ett nytt batteri som jag böt, så nu funkar den bra igen :)
Sandra skulle även låna en bok på bibblan i Ösmo så jag följde med dit och hälsade på PK ;)

I fredags så "lurade" Sandra mig att färga håret. Hon hade fått nån toning av en kompis som hon tyckte jag skulle ha. Det skulle bli brunt. Men det vart typ ingen skillnad, det gick lite åt det gröna hållet och så vart det lite mörkare bara. Så Sandra plockade fram en annan toning hon hade och sa åt mig att ta den oxå. Den var mörkbrun med lite rött i. Men jag tänkte det blir säkert bättre än det gröna jag hade. MEN nu vart det VERKLIGEN rött. En blandning av rödorange, det såg FÖRJÄVLIGT ut. Såg ut som en engelskman med fräknar som är allergisk mot solen. Jättekul eftersom jag skulle på kryssning dagen efter. Så vart ju å rejsa ner till maxi på lördagen och köpa ny hårfärg. Så nu är jag svarthårig ;)

Igår åkte jag, Robba, Rille och Jonas och partykryssning till Åbo. Det var fullt ös från att vi klev på båten tills vi somnade. Tror jag somnade runt 4 nångång. Har dock lite minnesluckor från gårdagen :P men jag vet att jag stod längstfram under nästan hela SASH´s uppträdande. Han körde jävligt bra musik men förvånadsvärt lite av sin egen musik. Men jag dansade och sjöng med längst fram i flera timmar. Och så fick jag SASH´s autograf oxå ;) yeah.
Idag var jag fett sliten. Bakis och superseg och trött på samma gång. Inte kul. Så vart mest sittandes i hytten idag för oss. Jonas mådde oxå dåligt idag.
Men vi hade det iallafall trevligt. Dock mycket korvar och boobas på båten som fick ett litet minus, men annars bra ;)

                               
                               

Kommentarer
Postat av: jenny

men ofta Tompan. du är alltid min number one, men vi har inte setts denna vecka då kan du ju inte vara med jö :) när ses vi?

2010-11-18 @ 21:37:01
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0