Första veckan avklarad...


Ja jag vet, det blir mycket tjat om jobbet hit och dit. Men det är första gången jag byter arbete på 8 år, så det är en väldigt stor vändpunkt i livet.
Första veckan är nu avklarad. Jessica ska åka med mig en vecka till så att allt verkligen sitter in i ryggmärgen. Jag känner mig rätt lugn att jag ska klara det här. Är bara Länna industriområde som känns rörigt. Finns ju så SJUKT mycket företag där som endast delas upp på typ fem gator. Så alla företag ligger ju på varandra och trängs, så kommer bli svårt i början att hitta rätt. Men brandbergen, svartbäcken, vendelsö m.m här i haninge känner jag mig hur lugn som helst över ;)
Så denna vecka ska jag försöka trimma in industrin :D

Önska mig lycka till :P

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0