1:a advent...


Varför går tiden så fort.
Julmusik, tomtar och julsaker överallt. Det är redan 1:a advent idag.
Veckan har gått jättefort. Var ju på postenkurs mån-tis sen jobbat som vanligt. Denna vecka har vart helt okej. Hunnit klart i tid varje dag. Nu är det sista julspurten kvar i december som tydligen ska vara sjukt jobbig. Men sen blir det bara bättre säger dom, så jag hoppas på det ;)

Har möblerat om lite här hemma denna vecka. Ska understryka lite. För har bara typ flyttat bokhyllan 50cm och bytt plats på min öppna spis till andra sidan bokhyllan.
Hade den ju först i hörnet där barbordet stod. Men när jag hade tänt den och satt i soffan så såg jag inte den när sandra sitter brevid mig för då skymmer hon den. Och det går jag ju inte med på. Jag vill ju se elden det är ju det som är hela poängen. Så nu står den som sagt på andra sidom om bokhyllan i hörnet mot dörren. Så nu ser jag den när den brinner så fint och mysigt ;)

Här får ni se en bild på den när den brinner :) dock svårt att få med elden på bild, men man ser den lite här iaf :P (fast här står spisen kvar i gamla hörnet)

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0