Valborg...


Igår var det valborg och vi var bjuda hem till Erica för att grilla och grogga lite. Jag slutade lite tidigare igår så att jag skulle hinna hem och byta om och så innan vi skulle åka till Erica. Sandra har sin brorsdotter från Östersund här nere över helgen så hon bor hos oss så även hon földe med till Erica.
När vi kom dit så var Rille, Sanna och Alexander redan där. Sen kom Jenny och lite senare kom Robba och Nora oxå (sist as usual :P) hehe.

När alla hade kommit blev jag grillmästare och fick äran att grilla allas kött. Vart godkänt för att vara första grillningen iår. Var bara några som blev lite sotiga ;)
Men maten smakade iaf väldigt gott.
Efter maten ville några gå till brasan så Sandra, Carmen, Erica åkte bil och kollade på den medans vi andra satt kvar och snackade skit och lyssnade på musik, förutom Nora som sov :P hehe.
Vart en tidig kväll eftersom vi alla skulle på Lucas dop dagen efter.

                  

Kommentarer
Postat av: jl

MEN TOMMÖÖÖ :):)sötaste kommentaren i min blogg ju, blev fan rörd i ögat pözz

2010-05-02 @ 17:10:07
URL: http://jennylindholm.blogg.se/
Postat av: Noraaaaaaaaaaaaa

haha jag sov väl inte :O :D

2010-05-04 @ 20:44:41
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0