Stukad fot... Igen.


Jahapp då var det dax igen :( . Igårkväll trampade jag snett hos Dennis och det gjorde ont som fan. Efter ca1h vart smärtan bara värre och värre och foten svullnade upp så beslöt mig för att åka hem. Sandra kom och hämtade mig vid 2 tiden. Vi åkte till handens sjukhus med det var stängt så åkte hem istället. När jag skulle lägga mig i sängen gjorde det så jä**a ont att vi beslöt oss att åka till SÖSakuten istället. Kom dit strax efter kl 3. Fick lite smärtstillande :) och efter 3h med kännande och klämmande och röntgen så visade det sig "bara" vara en stukning, inget brutet som dom trodde. Så var bara åka hem då kl 6 och försöka sova.
Idag gör det lika jävla ont och jag går på kryckor. Eller går å går, jag ligger hela tiden för det gör för ont att stå upp. Kan inte ens stötta mig på foten så den måste hänga i luften hela tiden :(
Får se hur lång tid det tar innan man kan jobba igen. Läkarna tyckte jag ska vara hemma en vecka. Men blir jag bättre innan så jobbar jag. Bella har ju semester veckan som kommer, så passa ju inte så bra att jag skulle bli sjukskriven nu :(

               Såhär såg foten ut igår när jag kom hem innan sjukhusbesöket

          

Kommentarer
Postat av: Rille

AjajajajajajajajajAAAAAAAAAAAAAJ fan va de ser oskönt ut e de samma fot som sist??

2010-05-22 @ 22:36:54
Postat av: Mr.T

Det gör ont som fan kan jag meddela, inget jag rekomenderar. Nej det är andra foten den här gången så nu är båda fotlederna lika utslitna ;)

2010-05-22 @ 23:53:01
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0