Sommar i luften...


I torsdags var jag hemma hos brorsan i gustavsberg för att fira Jenny som har fyllt år. Där bjuds det på fika och hemagjord glasstårtgrej :P

I fredags kom Robba över på kvällen så drog vi några groggar men inte så många för min del eftersom jag jobbade hela helgen. Vi lyssnade igen mina gamla cdskivor från -95 för att hitta en speciell låt men vi hitta den inte.

I lördags så var det grillning i ramsdalen. Det var jag, Sandra, Rille, Sanna, Alexander, Robba, Alex & Robin. Maten vart asagod som vanligt, faaan va det är gott att grilla :) sen satt vi ute på altanen och snackade tills solen gick ner.

Söndag jobbade jag igen och på kvällen vart det innebandy. Robba slog av en viss persons klubba efter typ 5min och efter 10min så fick han en boll på pungen och gav upp :P var inte Robbas dag kan man säga ;)

           

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0