Sjukskriven ännu längre.


Imorse ringde jag vårdcentralen för att boka tid hos doktorn som kunde kolla till min fot. Så fick en tid kl 10. Sandra körde mig eftersom jag inte kan köra själv. Doktorn tittade på foten och sa att det var det värsta han hade sett. :( Han såg ju att jag hade ont och frågade om jag fått nått smärstillande. Men det har jag ju inte fått (förutom av närstående)
Så han skrev ut citodon till mig och sjukskrev mig i 2veckor till. Jag hoppas och tror inte att jag ska behöva vara hemma 2veckor till. Och nästa vecka så ska cheferna på semester till Spanien så jag behövs ju på jobbet nästa vecka. Den här veckan är dom iaf 3st så dom klarar sig. Så nu håller vi tummarna att foten blir bra så fort som möjligt.

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0