Nästan 1 vecka senare...


Dag 6.
Igår kändes ju foten bättre :) så jag tog inga tabletter på eftermiddagen igår. Var hemma hos Pappa och Farmor på middag och fika med syster, Micke, Elvira, mamma och Max.
Dock på kvällen när jag kom hem började det verka i foten igen. Låg i sängen och snurrade i flera timmar, hann både se Hitta Nemo och en Vänner DVD innan jag somnade. Vaknade dock hela natten av smärtan och tillslut var jag tvungen att gå upp och ta en tablett så jag kunde somna om. En jäkligt jobbig natt var det.
Så idag har jag knaprat tabletter hela dagen igen :(
Syster kom och hämtade mig så åkte vi å fikade hos mamma. Är ju så JÄVLA tråkigt att bara sitta hemma och kan inget göra.

Det är inte så att jag vill äckla er som läser med jag exprimentera lite igår med foten och tog lite bilder, så tänkte bjuda på dom hära. Jag har inte photoshopat nått eller vad det nu heter för det kan jag inte ens. Så det ni ser är EXAKT hur min fot ser ut.

                               Här kan ni jämföra hur fötterna ser ut
          

                          Här tröck jag in min tumme ovanpå foten någon
                              minut så det vart världens avtryck i foten

          
Här ser man fortfarande avtrycket kvar i foten fast från sidan, så ser man även
                hur svullen den fortfarande är plus alla fina färger den har.
          

 

Om nån kommer och påstår att det inte gör ont att "stuka" en fot så kan den personen ju fråga mig för jag vet att det FANIMEJ gör JÄVLIGT ont...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0