Fortfarande inte bra...


Nu har det gått över 1 vecka sen jag stukade foten och ifall det inte blivit mycket bättre så skulle jag uppsöka läkare igen. Så imorn blir det till att åka till vårdcentralen så dom fåt kolla till foten igen. Svullnaden har nästan gått ner helt :) utom precis vid själva stukningen. Benet är grågult hela vägen upp till knäet och foten är blålila.
Men foten gör fortfarnade ont och är superstel Jag kan inte böja foten upp eller ner eller åt sidorna. Den sitter typ fast i sitt läge. Kan bara vicka totalt några centimeter. Dock kan ja vicka på tårna hur bra som helst :S
Så jag kommer nog bli sjukskriven några dagar till för kan varken köra bil eller gå och kan absolt inte sova så jag är ju trött och seg hela tiden. Blir nog inte så bra att vara på jobbet då :(
Får vänta och se vad läkaren säger imorn.

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0