Dag III


Dag 3.
Idag har det gått 3 dagar och det känns fortfarande inte bättre :( och foten har inte minskat heller. Bara blivit blåare. Om jag inte hade fått tag i smärtstillande vet jag inte hur jag hade klarat mig. Till skillnad från förra gången jag stukade så är även smalbenet svullet, nästan ända upp till knät.
Äter citodon ungefär var 6:e timma. Och jag märker direkt när tabletten slutar värka, då gör det så jävla ont så bara proppa i sig nya tabletter.
Idag tog jag en powernap på soffan. Men den vart 4h lång, så får se om man lyckas sova inatt sen. Vet inte om det är citodonen som gör mig trött :s

          

 


Kommentarer
Postat av: Noraaaaaaaaaaaaa

men EEEEEEEEW

2010-05-24 @ 21:20:39
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0