BIG-Comedy...


Då var helgen slut igen och en ny vecka har börjat.
I fredags var jag hemma hos Camilla och Jens på middag. Även några andra av Sandras kompisar var där. Vi åt tacos och snackade skit. Senare på kvällen så spelade vi killar biljard medans tjejerna spelade spel i köket. Jag har inte spelat biljard sen i 7:an så man var ju lite ringrostig. Men efter några matcher kom jag in i det och vann även ett par gånger ;)

I lördags så var jag och Sandra och storhandla på Maxi, vi var inte ensamma där vill jag lova.
På kvällen hämta Robba mig så åkte vi ner till Dennis och drack lite groggar och kollade på phantomen på operan i biorummet. Sååååå sjukt avis. FETT ljud, bioduk och sköna fåtöljer. Vill oxå ha.

I söndags sov jag lääänge och bara softade, för på kvällen skulle jag och Sandra kolla på BIG-Comedy stand up på cirkus med bl.a Johan Rheborg, Henrik Schyffert, Felix Herngren, Adde Malmberg, Robin Paulsson, Fredrik Andersson, Peter Whalbäck m.fl
Det var riktigt roligt. Dom filmade hela föreställningen så får se om det kommer på tv eller DVD i framtiden :P

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0