Tillbaka till verkligheten...


Ja som sagt så började jag ju jobba igen nu efter min lilla sjukskrivning av min sjukt äckliga, konstiga och fula fot. Är sjukskriven denna vecka också egentligen för foten är inte helt bra än. Men jag kan ju gå nu utan kryckor iaf. Cheferna är ju i spanien så jag behövs på jobbet.

I fredags åkte jag med linda, micke & elvira till mickes föräldrars landställe i norrtälje. Blev hämtad kl10 så begav vi oss iväg. När vi kom fram så körde micke runt mig på fyrhjulingen och visade mig runt i området och båtplatsen och så. Sen vart det grillning *mums*. Efter det tog vi en sväng till en brygga i närheten och fiskade lite. Jag fick en relativt stor gädda på ca 45cm och en liten aborre. Micke fick ingenting så han vart nog lite putt tror jag ;)
Dagen efter tog vi en tur med båten i strålande sol och fiska strömming. Har aldrig gjort det förut och det var jättekul. Det nappade påengång :) sen vart det korvgrillning till lunch. På förkvällen så åkte vi och hämtade sophie som tog bussen till norrtälje. Då vart det grillning igen till middag. Grilla kan man aldrig göra förmycket :P På kvällen så spelade vi spel och groggade.
På söndagen så var det molnigt så vi åkte hem ganska tidigt. Inge kul att bara sitta inne. Men när vi kom hem så var det stålande sol så vi tog en picknick nedanför lindas hus i solen, sen åt vi thai till middag.

                   Var en mycket trevlig och lyckad helg :) Tack för den ;)

          

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0