S E M E S T E R . . .


Idag börjar semestern på riktigt. Har ju vart ledig några dagar redan men då hade jag massa andra ärenden men idag är första officiella semesterdagen :D

I tisdags förra veckan var sista dagen jag jobbade för att på onsdagen skulle jag till tandläkaren. Men på onsdagsmorgonen ringer tandläkaren och måste avboka min tid för att han var sjuk så dom flytta fram min tid 2veckor.

I torsdags så skulle jag chippa bilen i Järfälla hos BSR. När jag hade lämnat in bilen gick jag och sandra till donken för att äta lunch för chipningen skulle ta ca 45min. När vi kommer tillbaka för att hämta bilen berättar dom att dom inte hade programvaran till just min bil så dom var tvungen att beställa den och boka en ny tid till mig. Men dom hittade även 2 fel på bilen när dom kopplade upp sina datorer till bilen :(
Min databox felindikerade att Gasspjället och Luftmassemätaren inte fungerade som det skulle och frågade om jag hade haft problem med bilen. Jag sa nej men att det hade hänt att den kunde rycka till i nån hundradelssekund på motorvägen ibland men inget allvarligt lixom. Dom tyckte iaf att jag skulle lämna in bilen för att kolla upp felen innan dom skulle chippa den för det kunde förvärras annars :(
Så nu väntar jag offerter från olika verkstäder på vad det kan kosta att laga :( så är bara vänta och se...
Trevlig start på semestern tycker jag *NOT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0