Norrtälje över helgen...


Idag var jag och hälsade på jobbet och pratade lite om de kommande veckorna. Cheferna har semester 2,5veckor sen går jag på semester så kommer inte träffa dom på ett tag. Så var där och uppdaterade mig och dom lite ;)
Efter det åkte ja hem till syster och var där på dagen tills vi senare skulle hem till mormor för att fira "morsdag" som mina syskon inte kunde i söndags.
Min moster och ena kusin från Östersund är här nere och hälsar på också så fick även träffa dom idag och det var trevligt för dom har ja inte träffat på 1år.

Imorn åker jag med Linda, Micke & Elvira över helgen till Mickes föräldrars land i Norrtälje och bara tar det lugnt. Vi ska grilla, fiska och bara ha det bra. Dom har båt där som vi ska åka ut med :) Sophie kanske kommer dit också på lördag.
Foten känns faktiskt mycket bättre nu, men går fortfarande på smärtstillande. Har ju siktat in mig på att jobba nästa vecka, trots att jag egentligen är sjukskriven den veckan också. Men cheferna har semester nästa vecka och ska till Spanien så man får ju ställa upp för företaget.

                                                  Trevlig Helg :)

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0