Ledig idag...


Idag har jag vart ledig. Väldigt skönt. Bara 4 arbetsdagar kvar till semester :D
Idag kollade jag på filmen "Chicago Expressen" som var en av mina favoritfilmer när jag var barn, jätteliten alltså. Då kunde jag inte ens läsa och det är en amerikansk film så jag kunde ju inte ha fattat nått men jag gillade den ändå. Och häromdan så såg jag att den gick på tv så jag spelade in den och idag såg jag somsagt den :) och nu förstod jag vad den handlade om oxå. Den är ifrån 1976 och heter egentligen "silver streak".

Efter att jag sett filmen (mitt på dagen) så skulle jag hämta farsan på Mr. Cap där han lämnade in Mustangen för toning av rutorna. Efter det skulle jag hem och hjälpa dom att skruva ihop en garderob dom köpt för flera veckor sen, men det saknades delar så dom har fått åka fram och tillbaka och hämta delar 3ggr tror jag det var men nu skulle allt ha kommit. MEN ICKE. Det saknades fortfarande en hylla men dom hade fått så mycket dubletter av andra grejer så vi sågade till en hylla av andra delar så vi fick ihop den tillslut :)
Kan nästan bygga en till garderob av alla dublettsaker dom hade. Man ska tydligen inte handla på Jysk...

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0