Känns bättre...


Nu börjar foten faktiskt kännas :) bättre. Är bara svullen precis ovanför foten vid "kulan" på yttersidan. Börjar få tillbaka normal färg oxå. Bara lite blått kvar och benet är gult så det syns inte så mycket längre. Dock är tårna fortfarande blåa.
Idag kan jag gå kortare sträckor helt utan kryckor. Dock gör det ont efteråt. Men det är bra att jag kan börja mjuka upp fotleden som har vart fast i ett läge i över en vecka. Så nu kan jag börja vicka lite på foten :) iaf. Men måste fortfarande äta citodon mot smärtan. Men bli sååååå jäkla trött av dom. Sover middag varje dag som värsta pensionären.
Igårkväll hämtade Robba mig, eftersom jag inte kan köra bil, så åkte vi ner till honom och kolla på skräckfilmen "The human centipede" tror ja de stavas. Den skulle ju vara såå äcklig att folk spytt när dom sett den men så äcklig var den inte. Inte alls skulle jag vilja säga. Den var inte läskig så att man blev rädd och den var inte blodig eller så heller. Den var bara sjuk och konstig. Hur kan man få för sig att sy ihop människor till en tusenfoting :S konstigt.
Sen fick Robba köra hem mig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0