En vecka senare...


Nu har jag jobbat en vecka efter min stukning. Foten är fortfarande inte bra. Är nu över 3veckor sen. Fortfarande svullen och kan inte böja foten ordentligt. Har märkt på jobbet att jag inte kan springa, foten kan inte böja sig fram&tillbaka så fort så kan bara gå. Jag kan inte stå på tå heller, så är jobbigt att fylla dom översta hyllorna längst bak. Men förutom foten så mår jag prima :)
Äter inge smärstillande längre sen några dagar tillbaka, så det känns ju bra :)
Är GRYMT sugen på en iskall redbullvodka ;) så helgen som kommer ska jag fan dra i mig ett par stycken :)

                                                    :D Baj baj :D

          

Kommentarer
Postat av: Robba

Snart semester!!! :D :D

2010-06-20 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0