Luftmassemätaren bytt...

           

Igår fick jag min luftmassemätare som Hutte fixat fram till mig för en billigare peng än vad nån annan skulle ha haft. Tack Hutte ;)
Så idag tog jag en sväng förbi farsan och bytte den. Tog typ en kvart så var det klart.
Gick in och vred om nyckeln och varvade bilen till max ÖÖÖÖRRRRRRNNNNN.
Nu gick den klockrent :) FaAan va skönt att det var det som var felet. Så nu går bilen skitbra igen. Så ska boka ny tid på BSR nu för att chippa bilen :D *så glad*

            :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

          

 


Kommentarer
Postat av: noraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

här vare många glada gubbar!

2010-07-09 @ 14:56:07
URL: http://noranorin.blogg.se/
Postat av: noraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NEE DU... här hinner man ju tröttnat innan det kommer någon uppdatering...

2010-07-24 @ 11:41:03
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0