Halvtid...


Tiden går alldelles för fort. Nu har halva semestern redan gått :( men har ju 2 veckor kvar så är rätt glad ändå :)
Har inte hunnit med att uppdatera här för är så sällan hemma. Men ska skriva ner ett litet sammandrag av senaste tiden iaf.

I torsdags förra veckan åkte jag och sandra med husbilen till valdermarsvik och campade på en camping där 2 nätter precis vid havet. Jag tog mig årets första dopp :D
Vi tog det bara lugnt där och badade, spelade minigolf tog promenad och bara var med varann. På vägen hem så stannade vi på  den kända glassbaren i söderköping och åt världens största glass. Var tillåme kö för att komma "in" på uteserveringen.

Idag har jag chippat bilen på BSR och nu går bilen riktigt bra :D har inte hunnit vara ute och testkört den på riktigt men gasade på lite påvägen hem iaf :P

Fick även testköra farsans Mustang till Gustavsberg när vi skulle dit ikväll och kolla vad som låter om brorsans bil, och vi kom fram till att framvagnsinställningen är helt sne. Världens "toe in" så bara man kör lite fort rakt fram på asfalten så blir det däckskrik.

Imorn drar jag, Robba, Nora och Dennis till Arvikafestivalen och är där från ons-söndag ;) Bara hoppas att vanen håller hela vägen. Växellådan pajade på den idag så den är på verkstad över natten och hoppas den är klar tills imorn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0