4 veckors semester över...


Tiden har gått alldeles för fort :(
Fast jag har haft det jäkligt bra och det är ju huvudsaken. Har hunnit med en hel del.

Semestern började med att jag höll på att renovera om här hemma, målade om och tapetserade som vart jäkligt bra när det var klart.
Efter det hängde jag och robba varje kväll och groggade hela näterna inpå morgonkvisten. Rekordet vart nog till kl:08.00 då jag hade en liten "bartömning" hemma på alla öppnade flaskor :P

Nora fyllde 20 år som hon firade i Tantolunden så vi hängde där en hel dag med picknick och alkohol. En mycket trevlig dag/kväll.

Böt lyftmassemätaren på bilen som hade gått sönder så jag kunde chippa bilen ;)

Jag och Sandra tog en tur med husbilen till valdermarsvik och var där i 3 dagar och bara tog det lugnt och badade, grillade och spelade spel. På hemvägen stannade vi i Söderköping och åt på glassbaren där dom har typ världens största glassar :P

Nu kunde jag äntligen chippa bilen efter krånglet innan med luftmassemätaren. Så nu går den som en kanonkula genom Haninges gator :D :D :D

Åkte till Arvikafestivalen ons-sön med Robba, Dennis & Nora. Vi åkte Dennis nyinköpta Van som vi även bodde i och tackolov för det så mycket som det regnade i Arvika. Hade inte vart kul att sova i sjöblöta tält då. Såg på en massa bra band men ja fastnade mest för VNV Nation som var jäääkligt grymma faktiskt. Hade aldrig hört dom innan men dom fastnade i huvudet.

Sista veckan på semestern så var jag barnvakt åt Max sön-fre. Så vi tog husbilen jag, Sandra, Max, Henke & Emma till Linköping och bosatte oss på en camping i närheten av Emmas mammas landställe. Där bada vi, fiskade, gick på Cloetta "fabriken" och spelade spel. Max ville bo kvar där hela sommaren sa han, han träffade massa nya kompisar där så det var ju roligt. På hemvägen stannade vi på Kolmården och gick runt där och tittade på djuren och delfinariet. Fan va ja älskar delfiner, så sjukt fina och härliga djur :) När vå åkte därifrån så åkte vi även i safarit med husbilen så man fick en närmare titt på djuren.

Det var min semester hittills. Ikväll ska jag på Sandras kompis Lollo´s bröllop.

Lägger upp bilder från min semester om nån dag för har inte kameran hemma just nu :(

Bye bye... :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

2010-07-27 @ 10:41:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0