Välkomnar året 2010

Då var 2009 slut och 2010 har precis börjat.
Idag är dagen efter kvällen innan. Jag och Sandra var hemma hos Rille, Sanna & Alexander och firade nyår. Jonas, & Tina var oxå där men sin nykläkta bebis Lucas. Så nu har man fått träffa honom oxå. Han var jätteliten och jättesöt.
Rille & Sanna hade fixat käk, fondyr. Det var smarrigt. Jag hade aldrig provat det innan så det var kul och pilla med det. Ni vet ju killar och eld ;)
När klockan vart 0.00 så gick vi ut för att fira det nya året och jag small upp min fyrverkeritårta. Direkt efter jag skjutit upp den gick vi tillbaks till Rilles balkong för att öppna skumpan och skåla. Då ser jag att min fyrverkeritårta brinner nere på marken. Det var ju massa snö runt den så jag var inte orolog för det. Var en fin liten majbrasa där nere.
Och den brann i över 1h. Hur fan kan papper som den är gjord av brinna så länge??? den slockna runt 01.05 då hade den brunnit över 1h.
Sen var det ju några galna polacker nedanför som inte kunde avfyra raketer så vi stod och skrattade åt dom i nästan en halvtimme. Deras raketer sköts mot andra och sigsjälva och in i husen runtikring och in i träden och några satt kvar i snön så dom small på marken. HAHA men roligt hade vi åt dom ;)

Idag sov vi länge. Nu har jag precis smällt i mig McDonalds, mums.
Får se vad kvällen bjuder på senare.

Såhär såg det ut på jobbet där jag byggt upp våran fyrverkeriförsäljning som jag stått i i 6dagar och sålt :D

          
          

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0