Twilight Theatre på SugarBar

Igår var det lördag och det var en händelserik och rolig kväll/natt.
Robba med sitt band Twilight Theatre skulle uppträda live på Sugarbar i Stockholm. Deras andra uppträdande med bandet. Jag missade ju den första för var på Magnus Betnér standup då. Men inte denna gång. Då stod jag på första parkett.
Men först var det förfest och repning hemma hos Dennis innan alla åkte in till stan.
 

Det var massa folk hemma hos Dennis. Vi var drygt 15pers tror jag. Efter förfesten så åkte vi in med 3bilar till stan. Jag åkte med Jenny, Robin & Jonas in. Förbannat skönt att åka bil.

Väl inne så fortsatte vi groggandet medans bandet riggade upp för deras spelning. Sen var det äntligen dax. Twilight Theatre drog igång för fulla muggar och fyllde hela stället med folk. Det var allsång och tillåme en kille hade kommit från England för att se på dom. Han kunde alla deras texter utantill och stod där och sjöng med alldelles ensam. Var ett förbannat bra uppträdande tyckte vi alla. Oavsett vad en enda tjockis tyckte så var dom förbannat bra.

 

Efter uppträdandet så var vi kvar en liten stund till sen åkte vi hem till mig på efterfest och fortsatte hela natten att grogga. Tror jag kom i säng efter 5nångång. Har inte så tydligt minne var klockan var.

Tack alla inblandade för en lyckad kväll och trevligt sällskap.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0