Pappa fyller år...

Idag fyller min kära far 51år. Så igår va vi hemma hos honom på ferre. Farmor hade lagat hemmagjord ärtsoppa som alla min fars kompisar älskar. Jag tyckte faktiskt oxå att det var gott men det trodde jag inte. Hon hade även gjort lasagne till min far och övriga som inte gilla ärtsoppa, men alla åt det tom pappa tror jag ;).
När alla var mätta så säger farmor att hon även hade gjort saffranspannkaka. Så du var man ju tvungen och pröva det oxå för det hade man ju aldrig ätit. Alla gillade den oxå. Min farmor kan laga mat hon. Trots att det var första gången hon gjorde det. Jag tyckte konstistensen var lite latcho men annars smakade den okej.
Sen var det dax för paketöppning.
Jag, Sandra, Jimmy, Jenny, Linda, Micke, Elvira, Farmor & Mamma köpte 3 saker till pappa.
Först fick han en jättefin tjocktröja och en CD-spelare som han hade önskat sig.
Sen beställde jag och Jimmy en "peanut" docka från USA som pappa har velat haft men som han aldrig har hittat nån. Så den vart han jätteöverraskad av att få och jätteglad. Sånt är ju alltid roligt :)

 

Jag var ju även tvungen att köpa en till migsjälv oxå efter som jag diggar honom oxå.

Han kan prata oxå ;) jättefin

 

Sen var det barhäng med massa dricka och socialt prat. Var en riktigt trevlig kväll.

Grattis igen Pappa.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0