Ledig dag...


Idag är jag ledig eftersom jag jobbar helgen som kommer :(
Sandra vill att vi ska åka och se Avatar i 3D, hon har tjatat om det sen den kom. Så kanske får offra mig att åka på bio ikväll då. Alla säger ju att den är så himla bra. Jag gillar ju inte såna där hokuspokus filmer men vi får se.
Igårkväll åkte jag och Sandra hem till jonas. Han fyllde ju år i början av December men fick ju sin lilla son då så vart aldrig av att vi han fira honom. Så hans födelsedags present har legat här hemma å dammat sen dess. Men igår bjöd Jonas och Tina på fika så fick han äntligen sin present.

          

En luftballong färd i sommar med mig ;)
Så nu har vi mycket att se fram emot.
Jag fick ju i present av honom att han och jag ska prova på folkrace. Så nu ska vi göra 2 livsfarliga aktiviteter i sommar, haha.

          

Lucas fick även en liten present av mig och Sandra. En korg med lite "bra å ha" grejer. Lite baby schampo, baby lotion, babyolja, baby dusch&bad, våtservetter å lite leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0