Kortfattat vad som hände 2009...


Här kommer några av alla händelser som jag var med om 2009...

                       

Januari:
Banken i Ösmo C blir rånad
Pappa fyllde 50år

Februari:
Var i Branäs med massa folk och festade i 4dar
Kryssning med PK-gänget

Mars:
Rille och Sanna blir föräldrar till lilla Alexander
Earth hour
Farmor fyllde 80år

April:
Ser Jeff Dunham live i Kista
Vinner för första gången på postkodlotteriet (150kr)
Får reda på att Jonas & Tina ska bli föräldrar

Maj:
Byter bil från Volvo V40 till Audi TT
Kollar standup på cirkus

Juni:
Nora tar studenten
Hälsar på Johan & Saana i Ockelbo

Juli:
Inviger Robbas första egna lägenhet med massa Sprit
Ser Ice Age 3 premiären
Är på Sonispherefestivalen i Hultsfred

Augusti:
Rakar av mig håret
Husbilssemester runt i Sverige och är på PIP Festivalen
Lär mig läsa Binära Koder
Rille fyllde 25år
Prison Break´s sista avsnitt går på TV

September:
Riksväg 73 invigs (motorväg)
Christian fyllde 30år
Brorsan fyllde 30år

Oktober:
Såg Pablo Fransisco Live i Stockholm
Jag fyllde 25år

November:
Var i Göteborg och festade en helg
Blir vaccinerad mot Svininfluensan
Åker på födelsedags kryssning

December:
Jonas & Tina blir föräldrar
Jonas fyllde 25år
Mamma fyllde 50år
Såg Magnus Betnér live i Stockholm

Ja det var några saker som hände förra året.
Hoppas detta år blir lika händelsefullt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0