Bloggen 1år...

Idag har jag bloggat i exakt 1år.
Shit vad det har gått fort. Förra året bara rusa förbi.
Hann med att skriva 146 inlägg på det första året. Starkt jobbat för att vara mig tycker jag. Det blir i snitt ett inlägg var 2,5:e dag ;)

                   

Idag slutade jag lite tidigare så jag har vart och letat present till pappa som fyller år i helgen.
Letade efter en speciell sak som han önskat sig. Sjunde gången gillt heter det va ;) sprang i 7 affärer och körde bil mellan dom innan jag tillslut hittade det jag letade efter. Hoppas pappa blir glad nu :D

Kommentarer
Postat av: jl

självklart tommy ;)

2010-01-16 @ 17:28:20
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0