Sovit 12h...


Ledig idag...
Igår jobbade jag som vanligt.
När ja sedan satt på lunch kommer Anna och säger "du har besök" och jag tänkte neeeeeeeej inte en säljare nu när jag har lunch. Men det var ju Jonas som kom och tittade förbi. Det var ju jättetrevligt så jag slapp sitta själv på lunch. Så jag bjöd honom på en kopp kaffe så satt vi och snackade hela lunchen. Jonas hade vart på Ica Kvantum i nynäs och skulle hjälpa dom så han passade på att kika förbi mig på hemvägen därifrån. Det förgyllde min dag. Alltid kul med besök.

          

Efter att Jonas hade åkt så skulle jag hjälpa chefen att skotta av taket på jobbet. Det var bara ett "litet" tak över lagret som skulle skottas. Men det tog 4h och jag var helt död i kroppen och genomsvettig så jag frågade om jag fick åka hem för ville inte gå in och jobba efter det och det fick jag. Skulle åkt till Robba på kvällen för att kolla film men jag var så jävla slut i kroppen att efter jag hade duschat så orkade jag inte ens klä på mig. Bara la mig på soffan och halft somna där. Så gick och la mig vid 21tiden och somnade ganska fort. Så fick sova 12 härliga timmar. Är idag fortfarande trött i kroppen men iaf bättre än igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0