Söndag igen då...


Jahapp då var ytterliggare en vecka förbi.
Idag när jag vaknade så hade jag fett ont i halsen :(
jag som trodde jag skulle klara mig från alla förkylningar alla har. Men får se det kanske går över snart.
Denna helg jobbade jag med Jenny och idag måste det ha vart "skrikiga ungars dag".
HELVETE vad alla ungar har skrikit och grinat och gnällt idag. Höll på att bli alldeles tokig på alla barn.

                            Här har någon unge haft roligt på jobbet oxå          

          

Smetat på en fejk hundskit på tidningarna i tidningstället vid kassan.

Kom en kund lite senare och sa: "det är skit på tidningen" och jag fattade inte först vad han mena. Trodde att dom hade skrivit något ointressant eller nått. Sen visade han mig tidningen och han och jag började skratta, haha.


Ikväll är det ingen bandyträning för det är nån jävla OS på tv. Men det är sista dagen idag äääääntligen. Sen var det några sjuka oxå. Men kanske var bra det eftersom jag inte mår hundra idag heller.


Igår var jag hemma hos Rille & Sanna och kollade på melodifestivalen. Var ingen låt alls där som var direkt bra. Men sällskapet var ju trevligt iaf. Lille Alexander sprang omkring för fullt. Den lilla krabbaten går som på räls nu. Så duktig så ;)

                                              Det var allt för nu ;) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0