PAAAIN i vaden...


Häromdan fick jag världsaont i vaden på kvällen när jag var på maxi. Så jäkla ont att jag knappt kunde gå en meter till. Så fick stanna flera gånger och även sätta mig ner. Helt sjukt.
När jag kom hem smörjde jag in vaden med voltaren gel och satte mig i soffan. Efter nån timme var värken borta. Så trodde det gått över.
MEN ICKE.
Dagen efter när jag hade vart på jobbet i ca 15min så kom värken tillbaka. Och det gjorde precis lika jävla ont igen. Kunde inte gå då heller, så fick sätta mig ner en stund och tog en fika. Efter nån timme hade det gått över igen.
Vågar inte gå nån längre bit nu för det verkar som det är då värken kommer tillbaka. Vette fan vad det är för skit jag åkt på. Känns som träningsverk fast 100gånger värre å det blir så ihärdligt att man bara vill lägga sig ner och dö.
Syrran tror jag är gravid, morsan tror det är en blodpropp, Anette tror det är ischias (eller hur det fan stavas).
Om det kommer tillbaka en gång till får jag nästan åka till läkaren för att kolla upp det. Jag är ingen som gnäller över värk men denna plåga går fan inte att beskriva.

            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0