Ny mobil...

Igår var jag och hämtade ut min nya mobil jag beställt. Min gamla började få några år på nacken och började bli gammal och seg. Kunde haka upp sig ibland och var allmänt seg.
Så då var det dax att köpa en ny. Köpte ingen märkvärdig telefon. Jag har kommit över det stadiet när man ska ha det senste nyaste och dyraste telefonen. Så köpte en snarlik telefon av den jag hade innan så man slipper lära om sig massa saker som sitter inprintat i skallen på en, är ju svårt att lära en gammal hund att sitta som man brukar säga.
                                  Det vart en Sony Ericsson T700

          

Tycker man ska stödja Sverige och köpa svenska saker när det går dåligt för landet ;)


I fredags var jag hemma hos Robba och käka pizza och groggade. Rille kom även över. Det var roligt för honom hade man ju inte sett på ett tag. Men när man väl ses igen så känns det som att det var igår lixom, härligt.

Igår var jag hemma hos syster med familj och käkade tacos och kollade på melodifestivalen. Dom var nyligen hemkommna från madeira som dom hade vart på i en vecka. Så fick se massa bilder därifrån.

Gud vad man längtar efter att åka utomlands då till ett varmare land. Har inte gjort det sen över 5år tillbaka. Måste bli av i sommar känner jag. Det var allt för denna gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0