Helgen som va...


I lördags så var jag och Sandra hemma hos Dennis och Lina. Vi åkte dit med Robba och Nora.
Där käkade vi asgod middag, kött och potatisgratäng. Dennis hade fixat nån FET ryggbiff från jobbet. Den var nog fan 70cm lång om inte ännumer.
Vi groggade och dansade halva natten. Sen körde sandra hem oss i snöstormen. Fan va det hade snöat den natten.
I söndags så hade jag inget att göra och såg att farsan hade skrivit på FB att han behövde skotthjälp så jag åkte hem till honom och skottade av garaget. Var upp till midjan på mig när jag klättrade upp dit. Men gick väldigt fort för det var nästan bara pudersnö. Kollade även in hans nya Mustang han köpt som stod och blänkte i garaget ;)
När jag var klar där åkte jag hem till Jimmys gamla lägenhet och hjälpte honom där att skruva ner lampor och gardiner som satt uppe som ska bort innan visningen.
På kvällen var det innebandy som vanligt så man var rätt mör på kvällen när man kom hem sen.
Alles för denna gången... 

          

          

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0