Märkligt väderfenomen...


Denna vecka började bra på jobbet. Både måndag och tisdag hann jag käka lunch och ändå kom in i tid. Men idag var det bajsmycket igen. Var tvungen att få hjälp för att hinna klart till halv fem, men hann inte med någon lunch så vart ändå 1h övertid.

Idag när jag sladdade runt i Länna industriområde med postbilen så såg jag ett märkligt väderfenomen på himlen. Solen lyste upp en cirkel på himlen. Såg ut som en glaskula som solen var i och kanterna var som en regnbåge. Så jag försökte fota det med mobilkameran men syns inte så bra men det såg väldigt häfftigt ut i verkligeheten.

                               
       

Kommentarer
Postat av: Rille

såg de där me när ja va ute o provkörde en buss va ashäftigt men skitstarkt för ögonen så man såg ju nästan inget annat =)

2010-12-06 @ 21:16:20
Postat av: Mr.T

ja det såg helskumt ut. såg att dom skrev om det i aftonbladet dagen efter ;)

2010-12-06 @ 21:18:50
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0