Julstressen förbi...


Jaha så var det ny vecka och nya tag.
Julafton har vart och nu väntar man på nyår ;)

Förra veckan var det helt SJUKT MYCKET på jobbet. Därav att jag inte uppdaterat bloggen. Har jobbat över varje dag och är helt slut på kvällarna. Tror jag la mig 21.20 någon dag och somna typ bums. Helt sjukt. Jag som ALLTID haft sånna problem att somna. Ligger och vrider och vänder mig till 3 på nätterna. Men inte längre. Det känns jäkligt skönt.
Som värst förra veckan hade jag prick 100 stopp att köra ut paket till. Den dagen var tuff. Men det gick, med lite övertid förstås :P

Julafton var jag hemma hos min bror på Värmdö med familj och släckt. Det var jättetrevligt. Massa mat och klappar till dom små. Var dock ett kortvarigt strömavbrott ute på värmdö så det vart KOLSVART en stund efter middagen. Men vi tände massa ljus så det gick bra ändå.

God fortsättning... :D

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0