4:e advent...


Julen närmar sig med stormsteg. Tända 4:e ljuset idag.
Igår var jag och införskaffade de sista julklapparna, så nu är det överstökat, känns skönt.
Har vart full rulle i veckan på jobbet.
Helt SJUKT MYCKET paket att leverera och en jäkla massa chaufförer sjuka.
I torsdags och fredags så var 9 av 15 chaufförer sjuka. Det är INTE bra kan jag lova. Faaan va vi andra har fått slita. Men nu är det sista veckan sen är det jul. Förhoppningsvis så lugnar det sig efter det, om jag ska tro vad alla säger iallafall.
Körde även en kvällskörning i veckan för första gången. Hempaket till privatpersoner. Var nästan längst ut på Tyresö och levererade paket och några i Haninge. Får se om det blir det denna vecka oxå. Vi har sjukt mycket att göra så vi hinner inte med allt på dagarna så dom behöver all hjälp dom kan få till kvällskörningar.

                                           

Kommentarer
Postat av: noraaa

postis-mr.t



jag vägrar köra bil i det här vädret :P åkte me mam igår, höll på att fastna ÖVERALLT, helt värdelöst, SUCK!!!!

2010-12-20 @ 10:50:09
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0