2:a advent...


Idag är det andra advent för er som inte redan visste det ;)
Jag och Sandra har bakat lussebullar idag *mums*. Älskar verkligen det, men Sandra tycker inte särskilt mycket om det så då blir det fler till mig :P

              

Igår var jag ute på julbord med posten.
Jag Robba och Oskar åkte först hem till Crippa i Farsta och förfestade lite. Dit kom även Jessica, Emma och Hanna. Sen åkte vi bil därifrån till Söder på Boulebar där vi skulle äta julbordet. Där mötte vi upp resten av gänget. Vi vart en hel del även fast alla inte kunde komma. Det var riktigt trevligt där. Kul att lära känna dom flesta lite mera privat. Inte bara jobbsnack hela tiden. Lelle (chefen) var ashärlig. Han bjöd verkligen på sigsjälv och var runt och snackade med alla och berömde oss alla. Trevligt trevligt. Vi satt där till strax innan tolv sen gick några av oss vidare till Kellys. Där hann vi bara komma in och köpa första ölen sen kom en vakt fram till Robba och sa att han tyckte Robba såg lite trött ut så Robba hade 10min på sig att gå därifrån. Men det sket vi i och satte oss vid ett bord och snacka vidare. Men vakten kom aldrig tillbaka så. Vi var bara där nån timme sen började vi bli rätt sega. Precis när vi ska gå möter vi chefen. Då hade han och några fler kommit dit oxå. Men vi hade redan ringt Dennis som skulle komma och hämta oss så vi åkte hem då. Men det var en klart lyckad kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0