Lite bilder från semestern...


Lovade ju bilder från semestern som jag inte laddat upp än. Så här kommer ett par bilder från min 4 veckors korta semester ;)

                           
                             På campingen i Valdermarsvik med husbilen
          

          

                          Världens största glass i Söderköping 88:-/st :D

          

                            Arvikafestivalen med Robba, Nora & Dennis ;)
          

          

          

          

 

                  Linköping med husbilen. Jag, Sandra, Max, Henke & Emma

          

          

          

                                                       Kolmården :D

          

          

          

                                    och glass igen i Söderköping ;)

          

                                              Bengaliskt Bröllop :D

          

          

 

                     Det var en liten uppdatering hur min semester såg ut ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Kolmården och få se en massa häftiga djur.

2010-08-03 @ 13:18:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0