Jag ska bli Farbror...


För lite mer än en månad sen ringde min storebror till mig när jag var påväg till jobbet en morgon.
Jag svarar i telefonen och det ända han säger är "grattis". Jag blir fundersam och undrar, "vad är det jag har missat, har jag namnsdag eller vad är det?" och svarar "va?". Grattis säger han igen. Jag svarar "jaha, tack, vadåra?". Du ska ju bli farbror säger han då. Kom lite som en chock sådär tidigt på morgonen så tog nån sekund innan jag verkligen fatta :S
Hursomhelst så ska iallafall Jimmy och Jenny få barn som ska komma till världen i mitten på Januari ungefär. Dom har även köpt en villa ute i gustavsberg som dom ska flytta in i om ca 1 månad. Här går allt fort fram. Men jag är jätteglad för deras skull :D ...

          

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0