Twilight spelningen i Kalmar


Ja då tänkte jag uppdatera er som inte var med till Kalmar för att se Robba, Dennis och Erik´s spelning på Krögers i Kalmar.
Nu hände det så förbannat mycket under denna resa som började klockan "10.00" i fredags :P och kom hem i söndags vid 19 tiden.
Det var lixom grejer hela tiden och saker som hände och inte hände så går inte att skriva ner det här för då blir det en bok av alltihop.
Men kan iallafall säga att jag hade JÄVLIGT roligt och tror att alla medverkande hade det.
Spelningen var den bästa dom gjort hittils tycker jag. Så är ni intresserade av att höra mer så fråga ;)

                           Kan bjuda på några få bilder iaf från helgen
                                          Repning innan spelning...


          

                                Tillverkning av Twilight Theatre´s platta
          

          

          

                                                 Stöket efter festen...

          

          

 

                                  Tack som fan för att jag fick följa med ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0