Telefonjack, NEJtack!!!

Räknade häromdagen ut att jag haft min hemtelefon i snart 5år. Jag har ringt för max 100:- från den, varav de mesta då varit till Pizzerior för att beställa käk. Men bara abonnemanget dessa år har kostat över 4000:-
Känns ju lite värdelöst att ha en hemtelefon då.
Ringer gör den ju aldrig heller. Är det nån som ringer mig så ringer dom ju till mobilen.
Förutom ALLA JÄVLA telefonförsäljare. Men är det ett nummer jag inte känner igen så svarar jag ändå inte hemma.

         

Så för dom 4000:- som hemtelefonen har kostat hade jag kunnat köpa dessa saker istället:
72st Big Mac & co
400 cheeseburgare
1333 pingvinstänger
58kg lösviktsgodis
335 liter bensin
1 chiptrim till TT:n

Så nu har jag sagt upp den, så from den 1okt kan alla som har mitt hemnr radera det...

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0