Riksväg 73 nu...

Nu börjar det närma sig.
Den 26 September är det invigning för den största delen av nya motorvägen till Nynäshamn. Ska bli väldigt spännande att se nått nytt längs vägarna till jobbet inte bara samma åkrar dag ut och dag in. Längtar som fan. Konstigt tycker ni?!?! Inte alls tycker jag. Det är 1h av mitt liv varje dag som jag får en liten förändring av. Jag gillar sånt.

          

Hoppas bara det blir bättre snöröjning på den än på den "gamla" vägen.
Första snön verkar ju vägverket aldrig veta ska komma. Men det gör den ALLTID varje år. Förr eller senare. Lika bra att ladda saltbilarna redan nu så kanske ni är klara till December när snön troligen kommer komma.
Vi vill inte veta att detta scenario en gång till:

         

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0