PRAO elever...

Vi på PK får ganska ofta praoelever som vill praoa hos oss. Det är båda bra och dåligt. Finns ju ibland vissa guldkorn som är jätteduktiga och som sedan har chans att få extra jobb hos oss, och ibland vissa som bara kommer dit nån dag sen "skolkar" resten av tiden.
Det få vet innan dom praoar hos oss är att huvuduppgiften i mina ögon är att pressa kartonger, moahaha. Det är något jag spenderar mycket tid att göra varje dag. Men då slipper jag det för det är en sak även en 5åring skulle klara av. Så när vi har praoelever så brukar jag bygga berg av kartonger som en present till dom, haha.
Kan se ut såhär:

         

Stackarna, men vi är snälla oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0