Utgång med "the PK gang"...

Igår var PK Ösmo och PK nynäs ute och käkade i Nynäshamn.
Kvällen började på en thairestaurang kl 18. Jag var där prick kl 18 men kom ändå sist och hamnade ute på kanten längs långbordet, som jag alltid gör när vi är ute med jobbet. Alla andra var tydligen där alldeles för tidigt och ingen kom sent (Ante jobbar ju inte kvar).
Hursomhelst så var maten god och jag fick bara prata lite högre så alla andra skulle höra vad jag sa på kanten.

         

         

Efter middagen så skulle vi vidare till nästa hak och kolla Sverige-Danmark matchen. Där hamnde jag iaf inte på kanten. Dock med ryggen mot projektorduken så har världens nackspärr idag efter allt vändande fram och tillbaka för att se matchen och ändå vara med i snacket vid bordet. Tjejerna var ju inte så intresserade av matchen så dom satt ju och snacka hela tiden och man ville ju inte missa något där heller. Matchen var ju ändå tillslut bara skit så den hade man ju kunnat sluppit se. Men men. Zlatan ska ju vara så bra säger alla hela tiden. HAN SUGER Å HAR ALLTID GJORT. Efter att han missa målet en straff för några år sen så sverige förlora kommer jag aldrig glömma. Så i mina ögon är han inte bra. Stämningen var lite låg bland folket när vi kom till det andra haket. Några var helt inne i matchen och prata inte så mycket, nån satt å blippa på mobilen hela tiden å nån sa "måste man vara kvar här hela kvällen". Så tyvär tyckte jag att stämningen var lite nere. Jag m.f sakna Cecilia, hon syns och hörs hela tiden så det aldrig blir en tyst minut, me like. Men trotts det så var kvällen iaf bra. Jag hade iaf trevligt och var precis som jag brukade vara, lite rödlätt om kinderna och humöret på topp.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0