Idag är det min dag..

Den 29:e oktober 1984 föddes en liten pojkbebis som döptes till Tommy. Den lilla pojken är jag och idag fyller jag 25år.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS till mig. Och tack alla er som har grattat mig idag. Gäller även dig, kassörskan på systembolaget som sa grattis till mig och hälsade mig välkommen till gänget och gav mig massa bra tips hur man får en lyckad kväll med alkohol utan att må allt för piss dagen efter. Fick även ett litet paket av henne, en liten rosa burk med godis i ;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Soooov ut läääänge eftersom jag var ledig idag. Sen har jag vart å shopat lite och tvättat bilen.
Sen lagade jag min 400kr Oxfile till middag med klyftpotatis och Bea. Kan det bli så mycket bättre?
Har fått biljetter av Sandra till Magnus Betnér i December. Ska bli väldans kul att se. Tack Sandra.
Det var allt för idag.

Nu är jag en gammal man som börjar höra dåligt tror jag.

VA?

                 

Även Babben fyller år idag. Grattis... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0