Mår som man förtjänar, eller?!?

Ja det brukar man ju säga. Speciellt dagen efter en blöt kväll innan. Och det kan man ju tro nu när det är söndag och man har vart ledig denna helg.
MEN...
Att jag mår piss har inget med alkohol att göra. Har faktiskt inte druckit en enda droppe denna helg. Eftersom jag tog svininfluensa vaccinet i fredags tänkte jag vara lugn på alkohol fronten. Iaf tills dagen efter.
MEN...
Dagen efter ja. Det var där allt började. Helvetesdygnet.
Eller snarare 05.34 natten till lördag.
Jag mådde hur bra som helst när jag gick och la mig vid 1tiden på natten. Var bara lite öm i armen men de överlever man ju. Men som sagt 05.34 vaknar jag. Då har jag så jä**a ont i hela kroppen, kännde mig bara som en stor jävla geleråtta som låg i sängen och orkade inte röra en muskel. Hade så fruktansvärt ont i kroppen. Jag kallsvettades och frös nå kopiöst. Jag brukar ALDRIG frysa i sängen. Men nu var det nästan som att jag hade spasmer för kroppen ryckte för att jag frös så mycket. Trotts att jag låg under mitt tjocka duntäcke. Och ovanpå allt detta så hade jag sån jävla huvudvärk och mådde illa. Ja allt på en och samma gång.
Sen vaknade jag varje kvart efter det ungefär av att det gjorde så jäkla ont överallt och att jag frös. Hade så ont att jag inte ens orkade resa mig upp för att hämta en filt.
Kl12 går sandra upp och säger åt mig att vakna. Hon frågar hur jag mår. Hon har tydligen inte märkt att jag legat halvdöd brevid och nästan gärna hade dött. Jag sa som det var att ja knappt sovit något och mår piss. Så hon hämtar en huvudvärkstablett till mig för det dunka som fan i skallen på mig. Fick dra för persiennerna och ha en ögonlapp för ögonen för att det var för ljust. SÅKLART det ska vara sol den enda dagen då man inte kan vara uppe. Så jag somnar om och vaknar inte förens 16.30. Då var det ju mörkt ute igen. Så tog på mig morgonrocken och gick och la mig på soffan istället. Där jag tillbringande resten av min lediga lördag, "tjohoo".

        

Men idag söndag. Så mår jag bra iaf.
Jag och sandra har vart i farsta och shoppat. Jag har köpt en ny vinterjacka och lite annat småkrafs. Sen åkte vi till ÖB för att kolla på en grej men den var slut. Och påvägen dit så höll vi på att bli rammade av en bil som blinka att den skulle svänga så jag körde. Men tror ni bilen svänger? näääääe. JÄVLA IDIOT. Vart as sne. Men men de gick ju bra iaf.
Sen storhandla vi på maxi där vi även träffa Rillemannen som var och handla mat.

                                     

Det var min helg det.

Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0