Halloween partaj hos Robba & Noraaa

I lördags hade Robba och Noraaa en tillställning hemma hos sig. Dom hade Halloweenfest/inflyttningsfest. Så det vara bara komma på nått bra att klä ut sig till och knalla dit. Jag och Sandra hade även med oss en inflyttningspresent till dom. En ny trådlös ringklocka fick dom. Deras ringklocka hörs knappt och var ganska tråkigt. Så den nya dom fick av oss blinkar och hade flera olika melodier man kunde välja mellan. Så jag och Robba börjar pilla på den vid tre fyra tiden på natten, ganska lulliga under fötterna så vi hade väldigt roligt. Vi hitta en ringsignal som vi spela hundra gånger om och bara garvade. Det var Sjöjungfruns "havet är djupt". Haha den var ju klockren.

Till min utklädnad då.
Jag var utklädd till "grannen" i Beck, "ska du ha dig en stänkare".
Nora sa direkt: "det är så typiskt dig att komma på nått sånt". Haha ja det är väl kul att vara lite annorlunda. 95% av alla där var läskiga och blodiga. Jag var gammal, "finklädd" och full, haha.
Såhär såg jag ut:

                

Även Rille är med på bild ;)

          

Haha, ja va ska man säga?
Roligt var det iaf och trevligt hade vi.
Tack Robba och Noraaa för en lyckad fest.
"hör du hört att dom ska måla om fasaden? silicongrått. Jävla piffig färg"

Kommentarer
Postat av: Robmeister

Hahahahaha ^^ så jävla nice!

"havet e ljupt, havet e ljuuuuupt"

spelade den hela morgonen efter också...:D

2009-11-06 @ 14:10:20
Postat av: Noris

så jävla klockrent ;D

tack desamma :D!

2009-11-06 @ 19:42:20
Postat av: Mr.T

:D

2009-11-06 @ 19:54:31
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0