Födelsedagsbarnet...

Då var ett nytt år förbi och jag har blivit 1år äldre.
I söndags kom familjen över för att gratta mig. Mamma, pappa, Jimmy, Linda, Elvira, Farmor, Mormor, Urban, Sandras föräldrar och hennes mormor med gubbe. Fullt hus kan man säga. Då bjöd jag på fika och tårta. Elvira åt mest av alla trotts att hon är minst. Verkar inte finnas nå stopp i den ungen asså :P
Jag fick massa fina paket, bla:
En GPS
Biljetter till Magnus Betnér
Biljetter till att få köra riktig folkrace (så jag & Jonas ska rejsa)
Senaste Prison Break boxen (så nu har ja alla, me like)
En radiostyrd helikopter (så allt ramlar runt i min bokhylla just nu)
En parfym
Ett skärp
Flera flaskor champagne
Snapsglas
Ljusfat med ljus och vas
m.m

Tack alla för alla fina presenter. Var precis vad jag ville ha.
Är jätteglad och jättenöjd.

Tack!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0