Veckan som gått i korthet...

                             Hejdå...                                     Välkommen...
                            

Måndag:
Jobbar

Tisdag:
Jobbar
Sen storhandling på Maxi

Onsdag:
Jobbar till 16
Sen hem snabbt för att slänga i sig käk innan min familj skulle komma och fira sandra som fyllt år. Dom kom vid 18tiden. Självklart skulle de ju ringa nån som ville köpa min bil just när alla var här. Så jag fick ju sticka iväg och visa upp bilen som dom iof köpte så det var ju skönt. Snabbt och lätt.

Torsdag:
Jobbar
Slutar klockan 16. Då var de rejs hem för att fira Valborg hemma hos Jonas & Tina. Jonas kom och hämtade mig, Sandra, Robba & Nora. Vi åkte till Maxi för att införskaffa Tacos som vi sen lagade hemma hos Jonas. Därefter vart det några groggar innan Vi grabbar (och Nora) gick till Rudan för att glo lite brasa. Det finns ju en liten pyroman i alla killar tror jag :P
Påväg hem därifrån såg vi 2 stållar som gick runt med lövblåsare klockan 21 mitt i haninge centrum. Fulla som svin och gick runt och blåste, ja ingenting. Det fanns inget att blåsa bort. Dom bara gick runt där och förde världens liv. Kommer säkert att stå om dom i Mitt i Haninge denna vecka.

Fredag:
Ledig. Så jag, jonas och sandra åkte för att kolla in en TT jag var sugen på i Sollentuna. Var där och kika på den och provkörde den. Var mest där bara för att kolla på en TT på nära håll och provköra den. Inte för att köpa.

Lördag:
Idag åkte jag, jonas och sandra för att kolla på en annan TT, en silverig, för att jämföra lite. Visst den bilen var jäkligt snygg i lacken men när grabben började berätta att den hade vart stulen och skit så var de bara nej nej den vill jag inte ha.
På kvällen grillade jag sandra jonas tina robba & nora hemma hos sandras päron som var bortresta. Gott gott. efter det vart det filmkväll hemma hos mig med några groggar. 

Söndag:
Bestämmer mig för att köpa den första TT:n jag var och tittade på. Så han och jag dilar priset fram och tillbaka sen kom vi överens. Så jonas skjussade dit mig för att köpa den på kvällen. Så nu har jag bil igen. Tjohooo

Det var min vecka de. Hur har din varit ;) ?

Kommentarer
Postat av: JL

visst är TT:n också en hon?

2009-05-04 @ 23:41:30
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0