Veckan som gått i korthet...

              

Måndag:
Jobbar
Efter jobbet åkte jag och sandra hem till Bror & Jenny i Gustavsberg för att kolla in hur dom bor. Syrran, Micke & Elvira var oxå där. För det var tydligen Djurgården vs AIK match då. AIK vann för dom som är intresserade (inte jag).

Tisdag:
Jobbar
Beställde ett sportluftfilter till TT:n

Onsdag:
Jobbar halvdag
Efter jobbet åkte jag och hämtade mina nya fälgar och åkte hem till farsan för att lacka bromsarna och slänga på nya fälgarna. Men färgen hann inte torka så vart inte helt klar. Så fick låna farmors bil så jag kom till jobbet nästa dag.

Torsdag:
Kristerflygare, så jobbar halvdag till 16.
Efter jobbet bar de av till farsan igen att fixa klart bilen. Så vart jag bjuden på tonfiskfilé av farmor. Var faktiskt gott. Fast det var fisk och att jag är sååå emot fisk. Men det är något jag absolut kan äta igen.

Fredag:
Jobbar
Efter jobbet hade jag möte Chefen och Hugge från nynäsbutiken. Vi diskuterade brandtillsyn och säkerhet. Sen vart det middag på puben brevid och öl för dom som inte körde ;)

Lördag:
LEDIG
Efter 9 arbetsdagar i rad. Skulle egentligen åkt på rallycross men var så jäkla trött så sov till halv 3. Helt sjukt men va skönt det var.

Söndag:
Hämtade mitt sportluftfilter från BSR som hade kommit på posten och åkte till farsan för att byta ut det. Så nu är det lite sportigare ljud på bilen oxå ;)
På kvällen vart det innebandy som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0